Klanten beoordelen Bascom met gemiddeld een 9,2 op basis van 3248 reviews

Reparatie & garantie

Reparatie aanvragen

Als u een reparatie wilt aanvragen, kunt u contact met ons opnemen via telefoon of e-mail. Wij zullen dan het probleem beoordelen en bepalen of het product moet worden teruggestuurd. In sommige gevallen kunnen problemen op afstand worden opgelost, waardoor u tijd en moeite bespaart. Als blijkt dat het product retour gestuurd moet worden, sturen wij u een retourlabel waarmee u het kosteloos naar ons kunt verzenden.

Garantie

Wij bieden op al onze producten een fabrieksgarantie van 2 jaar. Mocht uw product binnen de garantieperiode door een fabricagefout defect raken, dan zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging. Voor producten die buiten de garantieperiode vallen of door gebruik beschadigd zijn geraakt, bespreken we eerst de reparatiekosten met u.

Direct een specialist spreken? Ons team is op werkdagen bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur via 056 13 60 95.
Stel uw vraag via het contactformulier